PŘÍBĚH HOBITA 7. 8. (etapové hry Klíč od Ereboru, Skřetí království a Glum - 2. noční hra)
Název
PŘÍBĚH HOBITA 7. 8. (etapové hry Klíč od Ereboru, Skřetí království a Glum - 2. noční hra)
Popis
Po zhlédnutí divadelních her všemožně zaonačených, se Galadriel konečně uvolila, aby pomohla trpaslíkům s jejich mapou. Nicméně jakožto pravý elf a filuta, který miluje tajemství, se rozhodla, že to trpaslíkům nedá vše zadarmo. Rozhodla se, že trpaslíci si to přečtou sami a on jím pouze pomůže se naučit, jak takové měsíční runy správně číst. Jenže trpaslíci byli rádi, že jim Gandalf pomohl sepsat jejich úvodní smlouvu, jinak by byla samá hrubka. Pro trpaslíky tedy nastává převeliký úkol, naučit se číst všelijaká tajná písma a vzkazy, aby byli schopni pochopit komplikovanost měsíčních run.
Utéci ze spárů sktřetů je nelehká záležitost, jak se o tom přesvědčili naši přátelé. Je třeba být nejen rychlý, ale i bystrý, mrštný, chytrý a v neposlední řadě nebojácný. Dokaž svou hodnotu pro skupinu a postav se nástrahám, které číhají ve spletišti chodeb skřetů. Dokaž, zda jsi schopen absolvovat cestu, která byla málem pro nejednoho trpaslíka osudová.
Není lehké následovat lupiče, takových kvalit jako je Bilbo, pokud však chceme přežít, musíme se pokusit o něco podobného. Skřetí tunely jsou nebezpečné na každém kroku a co hůř, ani ten krok nevidíte. Když pominete strach ze skřetů, tak si uvědomíte, že máte v patách Gluma, který je celý bez sebe, protože přišel o jediné, co miloval, co mu přinášelo obživu, radost a pocit bezpečí. Proto je zákeřný a nikdo neví, kde by mohl být. Střežte se všech koutů, ale hlavně musíte být potichu a žádné světlo, protože ve tmě je každé světlo vidět a Glum světlo nesnáší.
Období
Statistiky
- 141 fotek
- 1 se líbí
Fototechnika
Canon PowerShot SX200 ISNastavení
Fotoknihy z vašich fotek
Vyberte si z předchystaných knih pro Vás nebo vytvořte zcela novou.
Pexeso z vašich fotek
Stačí vybrat jen 32 fotek. Ostatní za Vás uděláme my.